Általános szerződési feltételek

1. Jelen ÁSZF terjedelme, kapcsolattartás

1.1. Jelen ÁSZF terjedelme

Kizárólag jelen Általános szerződéses feltételek (továbbiakban ÁSZF) vonatkoznak Görgényi Béla Gábor. E.V., Valkó, Határ u. 4. Magyarország (továbbiakban az „Eladó”) és a „Vásárló” közötti ügyletekre a magyarországi online shopban történő rendelés időpontjában érvényes változatában.

Vásárló ettől eltérő vagy alternatív kikötései és feltételei nem fogadhatók el, hacsak Eladó ezzel írásban kifejezetten egyet nem értett.

1.2.  Eladó személye és kapcsolattartás:

– levelezési cím: Görgényi Béla Gábor. E.V. 2114 Valkó, Határ u. 4.

– vevőszolgálat telefonszáma: +36 20 386 2335

– e-mail: info@georgiofashion.hu

2. Az online shop használatának általános feltételei

2.1. Az online áruházat csak a 18. életévüket betöltött személyek használhatják.

2.2. A 18. életévüket be nem töltött személyeknek az online bolt használatához a szülő vagy törvényes képviselő (gyám) hozzájárulása szükséges.

2.3. Vásárló alatt értjük valamennyi természetes és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat. A Vásárló fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát. A Ptk. 8:1:3 pontja értelmében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

2.4. Amennyiben regisztrál nálunk, akkor személyes adatokat továbbít. Adatainak feldolgozásához hozzájárulására van szükségünk, ennek hiányában sajnos nem használhatja az online áruházat.

2.5. Az online shopban megvételre kínált termékek értékesítése kizárólag fogyasztónak minősülő Vásárlók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére történik. Az áruk értékesítése csak személyes használatra megfelelő mennyiségekben történik. A termékek kereskedelmi újra, illetve továbbértékesítése nem engedélyezett.

2.6. Bárminemű tájékoztatás, ügyintézés és szerződéskötés, valamint a szavatossági eljárás nyelve a magyar. A szerződés megkötése is kizárólag magyar nyelven történik, arra Magyarország joga az irányadó.

2.7.  Az online bolt használatával kötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A weboldal azt nem iktatja, így az utólagosan nem hozzárférhető, nem megtekinthető. Jogi szempontból az online shopban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.

3.  Személyes adatainak feldolgozása

3.1. A személyes adatainak feldolgozásához adott beleegyezése önkéntes. Meg kell azonban jegyeznünk, hogy amennyiben nem járul hozzá ehhez a feldolgozáshoz, akkor a regisztráció és az online shop használata nem lehetséges.

3.2. Bizonyos esetekben hozzájárulását kérjük online boltunkban, hogy hirdetéseket pl. speciális ajánlatokat, akciókat stb. küldjünk Önnek.

4. Megrendelések

A megrendelések leadása a https://georgiofashion.hu oldalon történik.

4.1. A termékkel kapcsolatos fontos tudnivalókat (így különösen azok lényeges tulajdonságai, jellemzői: méret, szín, alapanyag) valamint az eladási árakat a Vásárló a termék információs oldalán ismerheti meg még a megrendelése leadása előtt.

5. Hogyan vásárolok az online boltban?

5.1. A termékválasztékból kiválasztott terméket a „Hozzáadás a kosárhoz” gombra kattintva az online bevásárló kosárba helyezi. Ezzel még nem vállal kötelezettséget.

5.2. A bevásárló kosárba helyezett tételeket a weboldal felső részén lévő „Kosár” gombra kattintva megtekintheti. Itt ki is törölhet tételeket, vagy megváltoztathatja egy adott tétel darabszámát.

5.3. Ha meg szeretné vásárolni a bevásárló kosárban lévő termékeket, kattintson a „Megrendelés” gombra.

5.4. A termékek megvásárlásához regisztrálnia kell. A regisztrációt követően más opciók is lehetővé válnak, pl. megrendelés összegzése, tárolt szállítási címek, megrendelés történet.

5.5. Válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (otthonába, vagy egy Mohito üzletbe) és adja meg fizetési adatait.

5.6. Ezt követően adhatja meg, hogyan szeretne fizetni.

5.7. A fizetési mód kiválasztása után folytathatja a vásárlást, vagy megtekintheti rendelése összefoglalását.

5.8. A „Vásárlás és fizetés” gombra kattintva Ön egy kötelező érvényű és fizetési kötelezettséggel járó ajánlatot tesz a bevásárló kosarában lévő termékek megvásárlására, egyúttal elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot.

5.9. Vásárlóként elállási joga van a jelen ÁSZF 11. pontja alapján, amit a fenti művelet nem befolyásol.

5.10. Ön visszaléphet a megrendeléstől a megrendelési folyamat alatt egészen a fizetésig. Ehhez elegendő, ha nem tesz további lépéseket és elhagyja a megrendelési oldalt. Ehhez kattintson arra a gombra, amely visszaviszi Önt az előző aloldalra, bármelyik véletlenszerű aloldalra, vagy a weboldalon lévő valamelyik termékre.

5.11. Az Eladó telefonon megkeresheti Önt (ha megadott egy telefonszámot), vagy e-mailben kapcsolatba léphet Önnel, hogy tisztázza a megrendeléssel és a szállítással kapcsolatos nyitott kérdéseket. A telefonszámokat és az e-mail címeket csak a megrendelés feldolgozásához és a szállításhoz használjuk, ezeket promóciós célokra, az Ön kifejezett hozzájárulása nélkül nem vesszük igénybe.

6. Árak

6.1. Az online boltban megadott valamennyi ár forintban értendő és tartalmazza a törvényes általános forgalmi adót (bruttó ár). A szállítási költség összege a kiválasztott szállítási és fizetési opciótól függ. Ezeket a költségeket külön számolják fel. A megrendelés leadása előtt az ár, beleértve az általános forgalmi adót és a felmerült szállítási költségeket, ismét megjelenik.

6.2. A megrendelés végén feltüntetett vételárak mindig végleges eladási árak. Ezt követően az ár már nem fog változni, akkor sem, ha az Eladó az áruk árát később növeli, vagy csökkenti.

6.3. Eladó fenntartja magának a jogot a jelenlegi törvények keretén belül az online bolt árainak változtatására, új termékek ajánlására és engedmények kínálására vagy megvonására.

6.4. Hibás/téves árfeltüntetés

Amennyiben Görgényi Béla Gábor. E.V. minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre az online shopban, akkor az LPP nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja Vásárlónak a helyes és tényleges áron történő teljesítését, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan:

–       nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett termék közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;

–       esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár;

–       egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár

Az Görgényi Béla Gábor. E.V. az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett leteljesebb mértékben kizárja.

7. Az áruk rendelkezésre állása

Az online boltban kínált termékek rendszerint rendelkezésre állnak. endelkezésre nem álló termékre szerződéskötés nem történik. Bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést a Vásárló számára haladéktalanul visszautalunk. Szállítás a készletek erejéig tart.

8. A szállítási típusa és ideje

8.1. A megrendelt termékeket csak Magyarország területén szállítjuk ki.

8.2. A szállítási idő rendszerint 2-10 munkanap. Hétfőtől péntekig, munkanapokon szállítjuk a megrendeléseket. A szállítási időszak a szállítás megerősítésének napján kezdődik. Kapcsolatba lépünk Önnel, ha valamelyik tétel valamilyen oknál fogva már nem kapható, vagy nem tudjuk küldeni. Ebben az esetben a termék árának visszafizetéséről haladéktalanul intézkedünk, amennyiben azt a vásárló már korábban kifizette.

9. Fizetési módok:

Az alábbi fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésére: Előre utalás, utánvétes fizetés

10. Szállítási költségek

Csak Magyarországon belüli címekre végzünk kiszállítást.

A szállítási költség a kiválasztott szállítási módtól függ és:

–       Előre utalásos fizetés esetén, 30.000 Ft végösszeg alatt – 2500 Ft. (beleértve az általános forgalmi adót is)

–      Előre utalásos fizetés esetén, 30.000 Ft végösszeg felett – Ingyenes

–       Utánvét esetén +500 Ft.

11. Elállási politika

11.1. Jogszabályon alapuló elállási jog

Ha a Vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 20. §-a értelmében az online boltban vásárolt termékek tekintetében. Tizennégy naptári napon belül Ön jogosult elállni a szerződéstől anélkül, hogy ezt megindokolná. Ez a tizennégy napos elállási idő azon a napon kezdődik, amikor Önnek vagy egy Ön által megnevezett harmadik félnek, aki nem a szállítmányozó, a termék a birtokába kerül. Elállási jogának gyakorlásához tájékoztatnia kell minket, az alábbi telefonon: +36 20 386 2335, vagy a support.hu@mohito.com e-mail címen, egy egyértelmű nyilatkozat útján (e-mailben megküldött levél), hogy úgy döntött, hogy eláll a szerződéstől.

Ehhez használhatja a csatolt elállási nyomtatványt, de ez nem kötelező. Ahhoz, hogy tartani tudja az elállásra rendelkezésre álló időt, elegendő, ha küld egy értesítést, miszerint az elállási idő lejárta előtt élni kíván elállási jogával.

Az online rendeléssel vásárolt áruk esetén az elállási jog nem vonatkozik a következő típusú szerződésekre:

a. Olyan szerződések, ahol az értékesített termékek a Vásárló kikötései alapján vagy egyértelműen személyre szabottan készültek.

b. Olyan termékek értékesítésére vonatkozó szerződések, amelyek romlásra hajlamosak vagy hamar lejár a szavatossági idejük.

c. Olyan zárt csomagolású termékek tekintetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. fehérnemű, kozmetikum), kivéve, ha annak csomagolása, védőfóliája még sértetlen, vagyis a termék még nem volt használatba véve.

d. Olyan termékek értékesítésére vonatkozó szerződések, amelyek kézhezvétel után, természetéből fakadóan elválaszthatatlanul keverednek más termékekkel.

11.2. Az elállás

Ha eláll a szerződéstől, visszatérítjük a megrendelés értékét, beleértve rendelés kiszállításához kapcsolódó szállítási költségeket is (kivéve azokat a plusz költségeket, ami abból adódott, hogy Ön az általunk kínált legolcsóbb szállítási költségtől eltérő szállítási opciót választott a termék visszaküldéséhez). A szállítási költség abban az esetben kerül visszatérítésre, ha a rendelésben lévő valamennyi termék visszavételre, illetve visszaküldésre kerül.

A termék ingyenes, a vásárlói fiókon keresztül kezdeményezett, GLS-el történő visszaküldése esetén, a visszafizetés minden esetben bankszámlára történő visszautalással történik legfeljebb 14 napon belül, üzletbe történő visszavétel esetén a visszafizetés módja megegyezik a Vásárló által az eredeti tranzakció során igénybe vett fizetési csatornával, hacsak Vásárló egy másik megoldáshoz kifejezetten nem járult hozzá. Bankkártyára történő visszautalás estén a Vásárló számlavezető bankjának belső szabályzatától függően az összeg jóvárása 3 naptól 3 hétig terjedhet. A készpénzes utánvételes rendelések visszatérítései a Vásárló által megadott, kizárólag magyar forint alapú bankszámlaszámra történnek. Az LPP visszatarthatja a visszatérítést addig, amíg az áru megérkezik, vagy amíg Ön nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldte részünkre – attól függően, melyik esemény a korábbi.

A fogyasztónak minősülő Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül az LPP részére visszaküldeni.

Visszaküldési cím:

Görgényi Béla Gábor. E.V., 2114 Valkó, Határ u. 4.

Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A termék visszaküldési költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

Abban az esetben, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a termék megvásárlására irányuló szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal eláll, azonban az elállással érintett terméket annak jellege, tulajdonságai, illetve működése megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta, a termékben bekövetkező értékcsökkenésért felelősséggel tartozik.

11.3. Szabványos elállási nyomtatvány

Ha szeretne elállni a szerződéstől, kérjük töltse ki a nyomtatványt és e-mail-en küldje vissza.

E-mail: info@georgiofashion.hu

Én/Mi* ezennel értesítjük, hogy elállok/elállunk az alábbi termékek (/)/alábbi szolgáltatások (*)

megvásárlásától

– Megrendelve …… -án(*) megérkezett …….-n (*)

– A vevő(k) neve

– A vevő(k) címe

– A vevő(k) aláírása (csak amennyiben papírformában készül az értesítés)

– Kelt

(*) Törölje, ahogy szükséges.

12. Szavatosság

13.1. A megvásárolt termékek hibái kapcsán az alábbi szavatossági igényt jelenthet be a Magyar Polgári Törvénykönyv (Ptk.) XXIV fejezete szerint.

Kellékszavatosság

A fogyasztónak minősülő Vásárló az georgiofashion.hu hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

A Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az georgiofashion.hu számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a georgiofashion.hu költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a georgiofashion.hu webáruházzal.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket az georgiofashion.hu-tól vásárolta (blokk vagy számla bemutatásával). Ilyen esetben a georgiofashion.hu csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a georgiofashion.hu bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Amennyiben hibás a termék Ön – választása szerint – a fenti kellékszavatossági igényét vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A fogyasztónak minősülő Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

12.2. Abban az esetben, ha mennyiségi vagy minőségi kifogása van, szíveskedjen ügyfélszolgálatunknak bejelenteni reklamációját. Kérjük, adja meg a rendelési számot, nevét, címét és panasza rövid okát, ha szavatossági igénnyel él.

13. Vita rendezési eljárások

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál:

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A Fogyasztóvédelmi Főosztály elérhetőségei megtalálhatók a https://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/szervezeti-egyseg/fogyasztovedelmi-foosztaly-2017 honlapon.

Vitarendezési eljárás az Európai Unio online vitarendezési platformján keresztül: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárlók az online vásárláshoz kapcsolósó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztónak minősülő Vásárló beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.

Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése:

Amennyiben Eladó és a fogyasztónak minősülő Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat az Eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.

Az Eladó székhelye szerint illetékes testület a Budapesti Békéltető Testület.

Elérhetőségei:

cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III/310.

levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.10.

email: bekelteto.testulet@bkik.hu

Tel.:06-1-4882131

15. Jogcím fenntartása

Eladó az áruk teljes ellenértékének kifizetéséig fenntartja az áruk tulajdonjogát.

16. Szerzői jog védelme

A jelen weboldal tartalma, beleértve a fényképeket, filmeket és szövegeket szerzői jogok védelme alatt áll. A képek, filmek és szövegeknek csak magán célú felhasználása engedélyezett, minden egyéb használat az Eladó kifejezett, írásos hozzájárulása hiányában, tilos.

17. Vonatkozó törvény és a bíráskodás helye

17.1. Az Eladó és a Vásárló közötti minden szerződésre Magyarország törvényei vonatkoznak.

18. Jelen ÁSZF változtatása

Eladó jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, ha erre szükség van a jogi vagy technikai keretek változása miatt. A módosításokat Vásárlóinknak a megváltozott szabályozás megküldésével hozzuk tudomására. Amennyiben a Vásárló a változtatásról szóló értesítés kézhezvételétől számított hat héten belül azt írásban nem kifogásolja meg, úgy ezen újabb ÁSZF rendelkezéseit kell, az új ÁSZF hatályba lépését követően a felek szerződéses viszonyában irányadónak tekinteni.

Hatályos: 2022. szeptember 1-től

Kövess!
FEL
Kosár 0